Reparatie of maatwerk? LAATSTE KANS! Neem z.s.m. contact op! | AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN WINKEL: Maandag 20 juli t/m maandag 27 juli GESLOTEN

Klantervaringen

Klantervaringen

zeer snelle afhandeling.

Vlotte afwikkeling bestelling

Goede hulp en uitleg via de telefoon gekregen. Heel veel keuze in speciale ritssluitingen. Allerlei bijzondere sluitingen, maten en kleuren mogelijk. Supersnelle levering ook. (Ik had het niet voor een tent nodig maar voor een klein raamhor).
Met andere woorden: erg tevreden over dit bedrijf.

Snelle levering, toppie

Ik ben positief over dit bedrijf, goede kwaliteit en snelle levering. Fijn dat er ook rechtstreeks naar een post Nl servicepunt gestuurd kan worden, alleen begrijp ik niet de kosten hiervan. Dit moet de zelfde prijs zijn, voor de zelfde levering.

Schrijf een beoordeling