AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN WINKEL: Maandag 20 juli t/m maandag 27 juli GESLOTEN

Klantervaringen

Klantervaringen

Ik had gevraagd om 8 m verstevigingsband 40 mm.
Ik kreeg een stuk van 5 en 3 meter!!

snelle levering van bestelde materialen

Goede kwaliteit.

klanten service en mee denken. Ik maakte een fout door een cijfer te vergeten bij mijn huisnummer. U kreeg het pakket retour, nam zelf initiatief en corrigeerde kosteloos mijn fout, Thanks.

Jullie geven ook raad, helpen meedenken

snelle levering

Op de geleverde producten niets aan te merken en snel geleverd.

Schrijf een beoordeling