AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN WINKEL: Maandag 20 juli t/m maandag 27 juli GESLOTEN

Klantervaringen

Klantervaringen

Ware wurde schnell verschickt, leider stinkt der Faulstreifen zum Himmel, deswegen keinen Stern, da ich diesen nicht verwenden werde. Leider übersteigt das Porto den Warenwert sonst würde ich den Mist zurückschicken.

Online makkelijk bestellen

Via de webshop een bestelling gedaan. Maar later veranderde bestelling en men dacht erg goed mee!

Heb een kleine bestelling gedaan en die is goed en op tijd geleverd.Kan op grond hiervan niet echt een beoordeling geven,vandaar een goed.

Schrijf een beoordeling