AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN WINKEL: Maandag 20 juli t/m maandag 27 juli GESLOTEN

Klantervaringen

Klantervaringen

goed contact zijn zelf niet goed thuis met bestelling per computer en hebben goed per mail op de hoogte gehouden geweest waarvoor mijn oprechte dank

Ik had een foutieve bestelling ontvangen. Na 1 telefoontje werd dit zo snel mogelijk rechtgezet!

snel en flexibel

Goede service.
Enorm vriendelijk personeel.
Goede uitleg over het te verwerken materiaal.
En je hoeft er niet enkel heen als je een tentje nodig hebt,
je kan ook je kunstof auto achterraam fixen .
Scheelt een heel nieuw dak en het is stukken goedkoper.
Ben meer dan tevreden met hun service en producten.

Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Prima materiaal voor een goede prijs.

Schrijf een beoordeling