HORAIRES D'OUVERTURE MODIFIÉS DU MAGASIN : Fermé du lundi 20 juillet au lundi 27 juillet inclus

Klantervaringen

Klantervaringen

Snelle levering en een groot assortiment

Eerste keer besteld,ging prima.bestelling netjes verpakt.
Zeker aan te raden.

Zelfs tijdens de eindejaarsperiode werd het bestelde materiaal snel en goed verpakt geleverd.

Alles wat ik nodig had besteld en vrijwel direct door ESVO bij tante Post aangeboden. Jammer dat de post er zo belachelijk lang over deed. Goed (professioneel) verpakt en keurig aangekomen. Na een telefoontje kreeg ik ook direct de track en trace in de mailbox. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan.

Super Qualität- schnelle Lieferung

Ajouter un avis