HORAIRES D'OUVERTURE MODIFIÉS DU MAGASIN : Fermé du lundi 20 juillet au lundi 27 juillet inclus

Klantervaringen

Klantervaringen

Zeer goed en veel materiaal ,mensen zijn er deskundig en vriendelijk.
Laatst nog iets besteld dat door de brievenbus kon,hierover schriftelijk contact gehad,daar ik de verzendkosten toch wel erg veel vond,meteen reactie dat ik 4 eur terugkreeg op mijn rek.
Kijk dat is nou ouderwets degelijke service,en past zeer goed in deze tijd.

Korte levertijd

Delivery, material, service - everything very good!

het meedenken

Goede communicatie en gelijk doen wat de klant wenst

Goede prijs, snelle levering

Quickly and all in all a perfect mix! Thank you!

Snel en vlot ,prima kwaliteit alles best in orde.

Snelle verzendservice, vele keuze uit voorwerpen

Ajouter un avis